فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

آموزش تصویری دانلود و استفاده از اینستاگرام در ویندوز 10

  • ۳۱۴۹

اگر قصد دارید بر روی کامپیوتر و لپ‌تاپ خود از اینستاگرام استفاده کنید بهترین راه نصب اپلیکیشن ویندوز 10 آن است. در این مطلب نحوه نصب، ارسال تصاویر و استفاده از اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

توجه: اپلیکیشن اینستاگرام فقط با ویندوز 10 سازگار است و امکان نصب آن روی ویندوز 7، 8، 8.1 یا سایر نسخه‌ها وجود ندارد.
نکته: برای دانلود اینستاگرم روی ویندوز 10 به یک اکانت مایکروسافت (Outlook، Live یا Hotmail) احتیاج دارید. پس اگر چنین اکانتی ندارید ابتدا باید یک اکانت ایجاد کنید.

آموزش دانلود اینستاگرام برای ویندوز 10

اپلیکیشن رسمی اینستاگرام مدتی است در فروشگاه ویندوز استور قرار گرفته است. متأسفانه به علت تحریم‌ها استور مایکروسافت برای کاربران ایرانی باز نیست و با پیغام خطای زیر روبرو خواهید شد:

آموزش تصویری دانلود و استفاده از اینستاگرام در ویندوز 10

برای دسترسی به ویندوز استور باید منطقه سکونت خود را از تنظیمات ویندوز به ایالات متحده آمریکا تغییر دهید. برای این‌کار کلید استارت را فشار داده و عبارت Region را تایپ کنید. سپس از زبانه Location بخش Home location را روی United States تنظیم کنید.

آموزش تصویری دانلود و استفاده از اینستاگرام در ویندوز 10

حالا می‌توانید با جستجوی Store در استارت وارد فروشگاه ویندوز شده و در بخش جستجوی آن Instagram را سرچ کنید. راه ساده‌تر استفاده از دکمه پایین برای مراجعه به صفحه اینستاگرام در ویندوز استور است.

appnet-windows-store

آموزش تصویری دانلود و استفاده از اینستاگرام در ویندوز 10

پس از دریافت اینستاگرام کافیست آن را باز کنید و اگر از کاربران اینستاگرام هستنید بر روی Sign in کلیک کنید و اگر اکانت ندارید Sign up کنید. رابط کاربری اینستاگرام در ویندوز 10 کاملاً مشابه نسخه گوشی‌های هوشمند اندرویدی یا آیفون است. به این ترتیب می‌توانید به راحتی تصاویر را ببینید، نظرها را بخوانید، کامنت بگذارید، لایک کنید و …. اما برای قرار دادن تصویر باید به روش دیگری عمل کنید.

آموزش تصویری دانلود و استفاده از اینستاگرام در ویندوز 10

آموزش قرار دادن تصاویر در اینستاگرام از کامپیوتر (ویندوز 10)

در اپلیکیشن اینستاگرام ویندوز 10 خبری از دکمه دوربین برای قراردادن تصویر نیست (مگر از تبلت‌های دارای دوربین استفاده کنید). برای رفع مشکل کافیست تصویر مورد نظرتان را با اپلیکیشن photos ویندوز 10 باز کنید. برای این‌کار روی فایل عکس راست کلیک کرده و از منوی open with گزینه photos را انتخاب کنید.

آموزش تصویری دانلود و استفاده از اینستاگرام در ویندوز 10

آموزش تصویری دانلود و استفاده از اینستاگرام در ویندوز 10

حالا با فشار دادن دکمه به اشتراک گذاری یا share در بالای صفحه و instagram وارد اینستاگرام خواهید شد و تمامی ابزار ویرایش عکس نیز به صورت عادی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

آموزش تصویری دانلود و استفاده از اینستاگرام در ویندوز 10

توجه: در حال حاضر امکان قرار دادن استوری‌ها در این اپلیکیشن وجود ندارد.

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

  • من این برنامه رو دانلود و نصب کردم فقط مشکلم با پست گذاشتنه بعد ازاینکه به اشتراک گذاری در اینستاگرام و انتخاب کردم و عکسمو ادیت کردم نمیتونم پستش کنم اونجا صفحه ای میاد که این عکس فقط با دایرکت ارسال شه ینی نمیشه پست گذاشت لطفا راهنمایی کنید...
    پاسخ مدیر :
    دوست عزیز هنوز نسخه در حال ازمایش هست
  • سلام من این برنامه رو نصب و اجرا کردم و دارم ازش استفاده می کنم فقط مشکلم اینه که نمیتونم پست بزارم میشه کمکم کنید خیلی واسم مهمه این راه رو هم رفتم ولی از طریق دایرکت ارسال میشه نمیشه پستش کرد راهنماییم کنین....
    پاسخ مدیر :
    سلام
    این نسخه جدید هست و هنوز در حال ازمایش هست و باید نتظر باشید نسخه ی جدیدش وارد بازار بشه
    که ما در سایت قرار خواهیم داد
  • من هم همین مشکلات را دارم ، لطفا جواب دهید. چرا کسی پشتیبانی نمی کند ؟
    پاسخ مدیر :
    کدوم مشکلات؟
  • سلام من این برنامه رو نصب و اجرا کردم و دارم ازش استفاده می کنم فقط مشکلم اینه که نمیتونم پست بزارم میشه کمکم کنید خیلی واسم مهمه این راه رو هم رفتم ولی از طریق دایرکت ارسال میشه نمیشه پستش کرد راهنماییم کنین...

    (ممنون ، جواب را گرفتم)
    پاسخ مدیر :
    سلام خدا را شکر
  • چقد طول می کشه نسخه جدیدش بیاد خو؟؟؟؟
    پاسخ مدیر :
    معلوم نیست با انتشار نسخه ی جدید در سایت قرار می دیم
  • سلام ببخشید من همش مزاحم میشم می خواستم بگم اول دایرکتم شکل یه پاکت نامه بود ولی الا
    ن شکل آرم تلگرامه این ینی داره آپدیت میشه یا شده؟؟!!
    پاسخ مدیر :
    سلام
    این یعنی آپدیت شده
  • خرید بک لیتک
    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید
    شما
    پاسخ مدیر :
    ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)