فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

استوری اینستاگرام را از هر برنامه ای به اشتراک بگذارید

  • ۱۴۳۴

شبکه اجتماعی اینستاگرام در آخرین بروز رسانی خود، امکان اشتراک گذاری استوری از هر اپلکیشن دیگری را ارائه داد. به این ترتیب دیگر نیازی به گرفتن اسکرین شات و آپلود آن در استوری نخواهید داشت.

قابلیت ارسال استوری در اینستاگرام یکی از جذاب ترین ویژگی ها برای کاربران این شبکه اجتماعی است. مدت زمان زیادی از معرفی قابلیت ارسال استوری، در اینستاگرام نمی گذرد اما در همین مدت کوتاه، تقریبا اکثر کاربران حداقل یک بار (بعضی ها هم روزی چندین بار) عکس ها و فیلم های خود را از طریق ارسال در استوری با دوستان و دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته اند. در آخرین بروز رسانی که اینستاگرام ارائه داده، امکان اشتراک گذاری استوری ها از هر اپلیکیشن دیگری برای کاربران فراهم شده است. به این معنی که دیگر نیازی به گرفتن اسکرین شات از تصاویری که مایلید به اشتراک بگذارید، نخواهید داشت.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

اینستاگرام برای آن دسته از کاربرانی که بر روی حفظ حریم خصوصی خود بسیار حساس هستند هم امکانی فراهم کرده، به این ترتیب که نیازی به لینک کردن صفحه شخصی خود در اپلیکیشن های دیگر ندارید، به این معنی که هنوز هم می توانید شبکه های اجتماعی خود (اینستاگرام و فیسبوک) را کاملا مستقل از هم داشته باشید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید، فعال کردن ویژگی اشتراک گذاری توسط دیگر برنامه ها است. البته این قابلیت مستلزم این است که دیگر برنامه ها نیز متقابلا این امکان را در تنظیمات خود فعال کنند. توسعه دهندگان باید امکان اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های خود را برای اینستاگرام در نظر بگیرند تا بتوانید این قابلیت را اجرا کنید. در حال حاضر، GoPro و Spotify دو برنامه ای هستند که برای اجرای این قابلیت با اینستاگرام همکاری می کنند.

استوری اینستاگرام را از هر برنامه ای به اشتراک بگذارید

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، کاربران می توانند تصویر موسیقی ای که در حال گوش دادن به آن هستند را در استوری اینستاگرام خود ارسال کنند. البته با این کار، امکان پخش موسیقی وجود ندارد، بلکه تنها می توانید به دوستان خود بگویید در حال گوش دادن به چه موسیقی ای هستید. همچنین گزینه ای ظاهر خواهد شد که به دنبال کنندگان شما امکان پخش موسیقی در Spotify را خواهد داد. بر اساس اخبار شنیده شده، اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی دیگری به نام ویدیو چت است که احتمال دارد در بروز رسانی های آینده آن را معرفی کند.

#هشتگ استوری اینستاگرام

برای دانلود نسخه ی جدید کلیک کنید

***

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)