فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

افزونه استوری اختصاصی اینستاگرام برای مدارس

  • ۱۳۱۳

به تازگی خبرهای جالبی در مورد فیسبوک و برنامه اینستاگرام شنیده می شود که نشان می دهد این برنامه تصمیم دارد افزونه استوری اختصاصی برای مدارس را به برنامه اضافه کند.

افزونه استوری اختصاصی برنامه اینستاگرام

اخیرا اینستاگرام روی افزونه استوری اختصاصی برای مدارس کار می کند که روش کار این افزونه هم بدین صورت است که فقط محتواهای مدارس را برای دانش آموزان پخش می کند. این کدها توسط یکی توسعه های دهنده های معروف کشف شد که به گفته این شخص دارای افزونه های جالبی هم بوده است. تنها افرادی که در مدرسه مورنظر هستند می توانند استوری مدرسه را ببینند. همچنین این استوری ها قابل ویرایش نیز هستند تا از صحت و سلامت این استوری ها بتواند اطمینان حاصل کرد. اینستاگرام هنوز واکنشی نسبت به این اطلاعات نشان نداده است.

افزونه استوری اختصاصی برنامه اینستاگرام

ایده ی استوری اختصاصی برای مدارس از سری ایده های مختلفی شکل گرفته است که به صورت آزمایشی برای جوامع مختلف آزمایش شده است. این تابستان برنامه اینستاگرام گروهی از افزونه های مخصوص دانشجویان کالج را به صورت رسمی آزمایش کرد. کاربران با استفاده از این افزونه ها می توانستند به گروه های مختلف دانشگاه عضو شوند و دوستان و هم دانشگاهی های خود را پیدا کنند. برنامه اسنپ چت هم در سال 2015 افزونه استوری مخصوص مدارس را رونمایی کرد و اسم آن ((استوری محل ما)) بود.

پیشبینی ها در مورد زمان رونمایی از این افزونه

فقط به خاطر اینکه این کد در برنامه دیده شده دلیل نمی شود که این افزونه به زودی برنامه اضافه شود و منظور این توسعه دهنده این بوده که این کد در برنامه نهادینه شده است.

پیشبینی در مورد آینده این افزونه

به نظر می رسد که هنوز اینستاگرام به جمع بندی مناسب برای اضافه کردن این افزونه نرسیده است زیرا پیشبینی های متفاوتی در مورد آینده این افزونه وجود دارد. مثلا امکان دارد این افزونه به قدری در مدارس فراگیر شود که تمامی کارکنان و معلمین و دانش آموزان جذاب این افزونه شوند و حتی این امکان هم وجود دارد افرادی از این افزونه سو استفاده کنند و در جهت نادرست از این افزونه استفاده کنند. به هر حال به نظر می رسد که برنامه اینستاگرام هنوز به یک تصمیم جدی در مورد این برنامه نرسیده است و حتی امکان دارد به طور کامل این افزونه را ارائه نکرده حذف کند.

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)