فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

رازهای پست های تبلیغاتی در اینستاگرام

  • ۱۱۹۴

برای ساخت پست های تبلیغاتی جذاب و اثر بخش فقط کافی است یکسری رازهای پنهان در اینستاگرام را بدانید و از آنها در ساخت بنر های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

همه ما با محبوبیت و جذابیت اینستاگرام در بین کاربران آشنا هستیم و با وجود یک میلیارد 200 میلیون کاربر در اینستاگرام روز به روز بر تعداد این کاربران افزوده میشود در این میان کسب و کار ها هم از این فرصت غافل نشدند و به اینستاگرام برای تبلیغات کسب و کارشان روی آورده اند و برای تبلیغات هر کاری میکنند تا خود و برندشان مورد توجه دیگران قرار گیرد. هستند افرادی که برای ساخت پست های تبلیغاتی دست به هزینه های هنگفتی میزنند تا پست های تبلیغاتی جذابتر و اثربخشتری طراحی کنند ولی بسیار در اشتباه هستند زیرا میتوانند با آموزش و پیدا کردن راز این پست های تبلیغاتی به راحتی پست های تبلیغاتی بدون هزینه طراحی کنند.

اولین گام برای تبلیغات در اینستاگرام

اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام ساخت بنر های تبلیغاتی است. در واقع به پست های تبلیغاتی در اینستاگرام بنر های تبلیغاتی نیز گفته میشود.

اهمیت تولید محتوا و بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی

تفاوت بنر تبلیغاتی با پست معمولی در اینستاگرام

پست های تبلیغاتی نباید معمولی باشد که کاربر به آسانی از آن بگذرد. پست های تبلیغاتی باید طوری طراحی شوند که به چشم کاربر بیوفتد و  کاربر را برای اندکی تأمل وا دارد. پست های تبلیغاتی برای تبلیغات در صفحات  بزرگ اینستاگرام طراحی شده اند و قرار است کاربران زیادی آن را مشاهده کنند پس باید یک فرقی با پست های معمولی روزانه که در اینستاگرام منتشر میشود داشته باشد. بنر های تبلیغاتی باید دربردارنده دو ویژگی مهم و اساسی باشد: 1. هدفمند بودن آن 2. تعاملی بودن آن

نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

در مورد هدفمند بودن پست های تبلیغاتی باید گفت که در قدم اول باید هدف خود را از طراحی پست های تبلیغاتی و اینکه چه چیزی تبلیغ میکنید و برای چه کسانی تبلیغ میکنید، را مشخص کنید. مشخص کنید که مخاطبین تبلیغات شما آقا هستند یا خانم؟ شامل چه قشری از جامعه هستند؟ درواقع باید در قدم اول مخاطبین هدف خود را با توجه به کسب و کارتان و فعالیتان مشخص کنید. در مورد علایق و نیاز های مخاطبین هدف خود تحقیق کنید.
در مورد دومین ویژگی بنر های تبلیغاتی، یعنی تعاملی بودن آن باید گفت که باید طوری پست های تبلیغاتی را طراحی کنید که با مخاطب ارتباط برقرار کنید و مخاطب با شما در تعامل باشد. تبلیغی که خشک و بی روح باشد و هیچ ارتباطی با مخاطب برقرار نکند یک کار بیهوده با تاثیرات منفی را بدنبال دارد. تبلیغات باید به گونه ای باشد که با مخاطب حرف بزند و مخاطب با دیدن آن جذب آن شود. کافی است برای حرفه ای شدن با ما همراه باشی ما بهت یاد میدیم چجوری تبلیغات ارزشمند و هدفمند داشته باشی...

 طراحی پست های تبلیغاتی در اینستاگرام

برای طراحی یک بنر تبلیغاتی موثر و جذاب نیاز به کمی زمان و انرژی است.
1. به بنر های تبلیغاتی خود شخصیت و احساس دهید

محتوا سازی در اینستاگرام

افراد زیادی هستند که برای سرگرمی و تفریح به اینستاگرام می آیند حتی اینگونه افراد هم هیچوقت وقت برای دیدن پست های تبلیغاتی بی احساس و خشک نمیگذارد. پس در قدم اول پستی طراحی کنید که احساسات مخاطب را برانگیخته کند و مخاطب با دیدن آن احساساتش برانگیخته شود و حس درونی آن باعث شود جذب شما شود و میخواهد بیشتر در مورد شما بداند.
2. هیجان ایجاد کنید
هر چقدر که تبلیغات شما در اینستاگرام هیجان انگیز تر باشد توجه دیگران به آن زیاد است. یکی از هیجانات این است که مسابقه ایجاد کنید با طرح مسابقه افراد را به هیجان دعوت کرده اید. با اینکار دیگر بنر تبلیغاتی شما ساده و یکنواخت نیست.
3. مفهمومتان را ساده و روان بیان کنید تا مخاطب را دچار سردرگمی و پیچیدگی نکنید
تجربه نشان میدهد که افراد به بنرهای تبلیغاتی ساده در حین حال پر مفهوم بیشتر واکنش نشان میدهند تا یک تبلیغات پیچیده که با دیدن آن فقط از روی آن عبور میکنند. برای تبلیغات حرفه ای و خوب با تاثیرات مثبت باید به سه نکته نکته توجه کنید: اول اینکه خلاق باشید و بنر های تبلیغاتی خلاقانه و جالب طراحی کنید و از کپی کردن حتما پرهیز کنید زیرا مخاطبین از تبلیغات تکراری بیزار هستند و واکنشی نشان نمیدهند. دوم اینکه لوگوی شرکت یا برندتان را در تبلیغاتتان درچ کنید تا در چشم مخاطب همیشه آشنا بیایید.

اصول تبلیغات در اینستاگرام

و سوم اینکه وسوسه برانگیز باشد و دارای محتوای بصری باشد.
4. یک چارچوب واضح و تعریف شده ای برای بنر تبلیغاتی خود در نظر بگیرید
5. از هشتگ استفاده کنید ولی یادتان باشد که در استفاده از آن افراط نکنید

6. برای مخاطبانی که تبلیغات شما را میبیند ارزش ایجاد کنید

ارزشی که در یک تبلیغ برای مخاطب ایجاد میکند مهمترین دلیل کلیک بر روی آن تبلیغ است. مخاطب به دنبال ارزشی است که در قبال آن دنبال کردن آن تبلیغ بدست می آورد. با بیان ویژگی های محصول خود ارزش آن محصول را به مخاطب معرفی میکنید.

Micro Goal یا اهداف کوچک

اینکه محصول شما چه مشکلی را از مخاطب حل میکند؟
مشتری در قبال خرید محصول چه مزیتی را دریافت میکند؟
در مورد دلیل بهتر بودن خود نسبت به دیگر رقبا توضیح دهید؟

7. سلسه مراتب برای یک بنر تبلیغاتی اثربخش را رعایت کنید

این سلسه مراتب شامل لوگوی شرکت یا برندتان، اصل ارزش پیشنهادی شما و عامل جذب مشتری
از عباراتی مثل “بیشتر بدانید” یا “شروع کنید” یا “الان تماشا کنید” استفاده کنید این اصل می‌تواند یک نکته کلیدی واضح در امر تبلیغات شما باشد.

هدف گذاری کلان و خرد در تبلیغات اینستاگرام

8. تبلیغات خود را در ساعات پر ترافیک منتشر کنید

بسیاری از آدمها همیشه که اینستاگرام را چک نمی‌کنند. بعضی‌ها هم چون تعداد فالویینگ‌هایشان بالا است ممکن است تبلیغ شما را نبینند. پس در ساعاتی تبلیغ خود را قرار دهید که بازدید بیشتری دارد
مخاطبین خود را بررسی کنید ببینید در کدام گروه هستند مثلا افراد کارمند بدلیل ساعات کاری خود بیشتر اول صبح اینستاگرام خود را چک میکنند. یا دانشجو ها و دانش آموزان اغلب آخر شب اینستاگرام خود را چک میکنند. حتما به رفتار فالوورهای خود دقت کنید. ببینید در چه ساعتی فالوورهای شما بیشترین واکنش را نشان می‌دهند. و همان ساعت را به عنوان ساعت شانس خود انتخاب کنید.

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)