فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

آموزش بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای گوگل

  • ۲۰۴۳

همانطور که می دانید و قبلا هم در مقالات مختلف به آن اشاره شده است ، افراد با اهداف مختلفی از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند ، از جمله این اهداف می توان تبلیغات و بازاریابی ، فروش محصولات ، آموزش و ... را نام برد. برای تبلیغ صفحه اینستاگرام باید علاوه بر تبلیغ در محیط داخلی این برنامه از محیط های خارج از بهره برد. حال یکی از سوالات کاربران بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای موتورهای جستجو است که ما در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم ؟

How to optimize your Instagram account for search engines?

از جمله اقداماتی که برای بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای موتورهای جستجو باید انجام داد به شرح ذیل می باشد :
1. اطمینان حاصل کنید که نمایه شما عمومی است ( پابلیک پروفایل )
پروفایل های Instagram به طور پیش فرض عمومی تنظیم می شوند، به این معنی که هر کسی می تواند به نمایه شما و تمام محتوای شما دسترسی پیدا کند. به عنوان یک بازاریاب، باید از پابلیک بودن پروفایل خود اطمینان حاصل کنید.
برای انجام این کار، وارد پروفایل شده و روی سه خط گوشه بالا و سمت راست تپ کنید و وارد Settings شوید.
سپس چک کنید «Privacy Account» خاموش باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خصوصی سازی اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

How to optimize your Instagram account for search engines?

چگونه اکانت اینستاگرام خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم ؟

2. برای سایر شبکه های اجتماعی Schema راه اندازی کنید.

یکی از امکاناتی که توسط گوگل فراهم شده Schema.org است تا به وسیله آن به موتور جستجو بگویید کدام پروفایل در کدام شبکه اجتماعی متعلق به شماست . اگر نام تجاری شما یک کارت در Graph Knowledge کسب کند، پروفایل های رسانه های اجتماعی شما در آنجا به شکل زیر نمایش داده خواهد شد.

 برای سایر شبکه های اجتماعی Schema راه اندازی کنید

3.کلمات کلیدی مهم را در نام اینستاگرام خود وارد کنید.

برچسب عنوان (تایتل تگ ) برای صفحه Instagram شما به طور خودکار با استفاده از اطلاعات پروفایل شما تولید و به شکل زیر است :

My Name (@username) • Instagram photos and videos

قرار دادن کلمات کلیدی زیر نام پروفایل تان تنها راه برای بدست آوردن کلید واژه مهم شما در برچسب های عنوان اینستاگرام است ، این راهی مطمئن برای شناساندن نام تجاری است ، مثلا به جای واژه "کنزل"  از عبارت "لباس های مجلسی کنزل"  استفاده کنید. برای انجام این کار وارد پروفایل شده و روی دکمه Edit Profile تپ کرده و فیلد Name را به روز رسانی کنید.

کلمات کلیدی مهم را در نام اینستاگرام خود وارد کنید

4. کپشن های تصاویر را مثل تایتل تگ در نظر بگیرید چون یک تگ عنوانی هستند.

ما تمایل داریم که کپشن تصویر اینستاگرام مثل توضیحات متا برخورد کنیم ، اما ما باید آن ها را بیشتر مثل برچسب عنوان در نظر بگیریم، چون وقتی Instagram یک صفحه برای پست شما ایجاد می کند، برچسب عنوان شامل جمله زیر است:

 My Name on Instagram: “this is my image caption”

همانطور که می بینید Name اهمیت زیادی دارد. دقت داشته باشید برای بهتر شدن تایتل تگ ها نباید کپشن های کوتاه بنویسید بلکه باید توجه کنید که تایتل تگ ها کجا قطع می شوند و به همان اندازه مهم ترین اطلاعات را در آنجا بگنجانید.

کپشن های تصاویر را مثل تایتل تگ در نظر بگیرید چون یک تگ عنوانی هستند

5. به طور مستقیم به پست Instagram خود لینک دهید این قطعا مهمترین قدم در روند است.

برنامه اینستاگرام بر پایه جاوا اسکریپت است و لینک هایی که اینستاگرام از پروفایل شما ارسال می کند با توجه به این موضوع به از نظر گوگل لینک های شما به عنوان لینک های واقعی شناسایی نمی شوند و در نتیجه شما نمی توانید تنها با تبلیغ پروفایل اینستاگرام خود، پست های خود اینستاگرام خود را تبلیغ کنید ، پس برای برای اینکه هر کسی این پست ها را در نتایج جستجو پیدا کند، شما باید به طور مستقیم از کانال های دیگر خود پیوند دهید، و مطمئن شوید که لینک هایی که به طور مستقیم به پست اشاره می کنند کپی کنید. برای انجام این کار باید روی آیکون گوشه سمت را پست کلیک کرده و گزینه Copy Link را انتخاب کنید بعد از انجام این کار لینک را در سایر شبکه ها اجتماهی مثل فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و ... منتشر کنید.

 به طور مستقیم به پست Instagram خود لینک دهید این قطعا مهمترین قدم در روند است

6. یک بیوی خاص با استفاده از کلمات کلیدی تولید کنید.

شما برای این کار فضای زیادی ندارید و بیو اینستاگرام محدود به 150  کاراکتر است که مشابه محدودیت متا دیسکریپشن است. اما خوشبختانه استفاده از کلمات کلیدی همراه با هشتگ یا بدون آن در بیو اینستاگرام امکان پذیر است. هشتگ های اینستاگرام لینک های قابل کلیک هستند که کاربران را به یک لیست از پست ها با همان هشتگ می برد. اگر نمی دانید بهترین هشتگ و کلمات کلیدی مرتبط با موضوع شما چه چیزهایی هستند ، می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز توصیه می کنیم مقالات ساخت هشتگ اینستاگرام را مطالعه کنید.
Google Keyword Planner
www.tagblender.net

یک بیوی خاص با استفاده از کلمات کلیدی تولید کنید

با به کارگیری این روش ها می توانید بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای گوگل را تا حدی انجام دهید .

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)