فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

هفت کاری که برای افزایش فالوور اینستاگرام تا ۲۵۰ هزار نفر انجام دادم

  • ۱۳۰۵

شاید شما هم با شنیدن خبر فیلتر شدن اینستاگرام انگیزه افزایش فالوور اینستاگرام تان را از دست داده باشید اما باید به شما بگویم که همانطور که در تلگرام، بعد از یک خاموشی موقت شمار کاربران تقریبا به حالت قبل بازگشته، برای اینستاگرام نیز همین موضوع رقم خواهد خورد.
بنابراین بهترین کار در شرایطی که خیلی ها کمی از این شبکه دلسرد شده اند این است که شروع کنید و شمار فالوور های خود را افزایش دهید و برای اولین بار تنها با ۸ نکته، منتظر باشید تا اعضای دنبال کننده صفحه اینستاگرام تان به بالای ۲۵۰ هزار نفر برسد.
هر چند پیش از این به معرفی ۳۵ روش برای افزایش فالوور اینستاگرام پرداخته ایم اما نکته مهمی که وجود دارد این ۷ روش به تنهایی، از میان تمام روش های دیگر، توسط من انتخاب شدند و بر آن ها اصرار داشتم تا به هدفم رسیدم. در واقع این ۷ گام، کاملا تجربه شده و اثر گذار بوده است.

روی یک تم خاص کار کنید و در این باره ثابت قدم باشید

همواره چیزهای زیادی در پیش روی ما قرار می گیرد که دوست داریم، روی آن ها کار کنیم و نهایتا آن ها را در اینستاگرام انتشار دهیم اما رمز موفقیت شما این نیست که مثل خیلی از صفحات روی چیزهای متفاوتی کار کنید. تجربه ای که من داشته ام، برای افزایش فالوور اینستاگرام، این بوده که یک تم خاص انتخاب کنم و به آن پایبند باشم. برای همین منظور، شروع کردم و روی مطالب طنز زنانه کار کردم!
شاید گاهی وسوسه می شدم تا عکس زیبایی که از طبیعت به دستم رسیده و مسحور کننده است را توی صفحه ام بارگزاری کنم اما این کار را نکردم چرا که باید به اصولی که داشتم پایبند می بودم.
البته این میزان پای بندی هم کمک کرد که سریع ۲۵۰ هزار فالوور جمع کنم.
در همین گام از خودت بپرس که: می خواهی روی چه تمی کار کنی؟ چه موضوعی انتخاب می کنی؟

زمان بندی ارسال پست اینستاگرام را جدی بگیر

برای این که بتوانی به بهترین شکل ممکن ظاهر شوی، نباید دم دمی مزاج باشی و هر وقت که دلت خواست در این شبکه مطلب بگذاری! لازم است که برنامه ریزی منسجم داشته باشی. مثلا اگر بخواهی یکی دو روز از هفته را پست گذاری کنی و بقیه روز ها را به خیال خودت منتظر باشی تا فالوور جمع کنی کاملا اشتباه می کنی.

    کاری که باید کنی این است که، حداقل هر روز، یک پست ارسال کنی.

من وقتی که پست ارسال می کنم حدود ۳۰۰ کامنت می گیرم که بیشتر آن ها یعنی نزدیک به ۹۵ درصد آن ها از من تشکر می کنند. این سپاسگزاری ها برای این است که فالوور ها منتظر پست های من هستند.
از طرفی بعد از گذشت مدتی هم متوجه می شوم که همین افراد با تگ کردن دیگران صفحه من را به دیگران معرفی می کنند و شمار فالوورهایم افزایش پیدا می کند.

در مورد انتخاب هشتگ ها خوب فکر کنید

در هر حوزه ای که کار می کنید، تنها شمار خاصی از کلمات به صورت هشتگ در نظر گرفته می شوند. این هشتگ ها اگر به درستی انتخاب شوند روزانه شمار زیادی کاربر را به سمت پست های شما می کشاند. طبق الگوریتم های جدید اینستاگرام، هشتگ ها این روز ها اهمیت زیادی دارد.

نکته مهمی که در مورد هشتگ ها وجود دارد این است که باید حداکثر ۳۰ هشتگ را در هر پست بکار ببرید. شاید با خودتان بگویید کی حوصله داره که هر روز ۳۰ هشتگ بگذارد!؟ اما من این هشتگ ها را یک جا نوشته ام و به راحتی با کپی کردن، سریع آن ها را برای هر پست ایجاد می کنم.

در حقیقت هر پستی که بدون هشتگ ارائه شود از بین می رود. پس زحمت های خود را به باد ندهید

از ویژگی Geotag اینستاگرام استفاده کنید

عکس های خود را به مکان های جغرافیایی منتسب کنید . انتخاب مکان هایی که در آن هستید یا مکان هایی که مخاطبان مورد نظر شما باشند بهترین کاری است که می تواند روی مخاطبین اثر بگذارد و آن ها را به جمع فالوور هایتان بکشاند. به عنوان مثال، زمانی که یک قاعده در مورد قهوه ارسال می کنم، من Starbucks را برچسب می کنم. به این ترتیب افرادی که به Starbucks می روند و جستجوی آن برچسب جغرافیایی را در مورد قهوه من می بینند و احتمالا از پست های طنز من می خندند و در نهایت راغب تر می شوند که مرا دنبال کنند.

برای افزایش فالوور اینستاگرام به ساعات رسمی کشور خود توجه کنید

اگر شما در آمریکا هستید و می خواهید نظر مردم ایران را جلب کنید و شمار فالوور های ایرانی تان را افزایش دهید لازم است که به ساعت بیداری و خواب مردم ایران توجه کنید که تقریبا چیزی حدود ۱۲ ساعت با آمریکا تفاوت دارد.

من برای این که شمار فالوور های صفحه طنزم را بالا ببرم به این موضوع دقت داشتم. این که مردم چه ساعتی بیدار و چه ساعتی می خوابند برایم خیلی مهم است.
از طرفی طبق یک قاعده متوجه شده ام که مردم قبل از خوابیدن تمایل دارند صفحات طنز مرتبت با صفحه من را دنبال کنند.

کاری که من می کنم این است که پست مربوطه را قبل از خواب و در ساعات پایانی شب روی صفحه ام قرار می دهم.

جهت افزایش فالوور اینستاگرام تصاویر جذاب و قابل اشتراک ایجاد کنید

برای این کار دو راهکار برای شما دارم.
اول از هر چیز در هر حوزه ای که کار می کنید به این فکر کنید که در کجا می توانید پست های مرتبط با حوزه خود را پیدا کنید که بسیار اشتراک گذاری شده اند؟ می توانید به خصوصیات این پست توجه کنید و روی سایر پست های خود اعمال کنید.

مطمئنا این پست ها بدون علامت تجاری و تبلیغاتی هستند، همچنین جدید می باشند و از گرافیک خوبی نیز بهره مند هستند.

بنابراین سعی کنید این ویژگی ها را در پست های خود بگنجانید چرا که در این شبکه مملو از عکس افزایش فالوور اینستاگرام به راحتی صورت نمی گیرد و باید با قاعده و اصول پیش رفت.
همچنین توجه به موضوعات روز و تلفیق آن با موضوع صفحه تان می تواند یک ایده مناسب باشد. با این حال تمام این موارد تحت الشعاع کیفیت تصویر نیز قرار می گیرد. پس به کیفیت عکس مورد نظر دقت کنید.

برای مطالب اورجینال خود واترمارک استفاده کنید

واترمارک یعنی نشان دار کردن عکس هایی که خودتان آن ها را تولید کرده اید. این عکس ها اعتبار شما هستند که اگر آن ها را واترمارک نکنید، ممکن است دیگران از این اعتبار استفاده کنند.

یک نشانه ساده که مختص صفحه شما و برندتان است را انتخاب کنید و روی عکس هایی که خودتان ایجاد کرده اید بگذارید. اینگونه توجه کاربران بیش از هر حالت معمولی به صفحه شما جلب خواهد شد.

این نکته ها به شما کمک می کند تا بتوانید در سریع ترین حالت ممکن شمار فالوررهای اینستاگرام خود را افزایش دهید و به هدف های خود برسید. شاید بتوانید با ترکیب راهکارهای دیگر، سرعت موفقیت خود را افزایش دهید اما معمولا افرادی که می خواهند از تمام شیوه ها استفاده کنند، سریع خسته می شوند پس تعادل را رعایت کنید.

آموزش افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام در دو هفته به 10 K

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

فروش سایت و دامنه اینستاگرام ها (برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت و دامنه اینجا کلیک کنید)